joi, 9 octombrie 2014

Patrunde in mintea barbatilor







Am intervievat un barbat frumos, sarmant si seducator. L am rugat insistent sa nu mi dea raspunsuri cliseu, ci sa fie sincer si deschis. La final de interviu m am simtit ca atunci cand am aflat ca Mos Craciun nu exista: adevarul crunt dezamageste, dar trebuie acceptat :))).

Va urez spor la citit, meditat si comentat!

 


-      Frumoasa sau desteapta? ( alege doar una, argumenteaza ) 

Cred ca mai degraba desteapta, pt ca poate sa suplineasca frumusetea cu putin efort si artificii si tanand cont ca frumusetea e trecatoare...

-      Cu par lung sau scurt?

Nu conteaza parul, ci cum si-l poarta, important e sa arate sanatos, nu ars si vopsit de zici ca e sarma.

-      Inalta sau nu conteaza inaltimea? 

Nu conteaza inaltimea ci structura: sa fie armonioasa, daca se poate echilibrata... .mie imi plac cele cu alura sportiva ca o felina in actiune...

-      Fund sau sani?

Fund, multi barbati se uita la fund, sa fie bombat, lucrat, tare si musculos. De ce se intoarc barbatii dupa o femeie ?... Nu ca sa-i vada sanii (nici nu pot) ci sa-i admire formele dosului  :).

-      Ce te atrage la o femeie ( fizic si mental)?

In primul rand fizicul dupa care vreau sa vad si cum gandeste, ce-si doreste, care-i sunt visele....daca e amuzanta...inteligenta...daca e frumoasa si desteapta ... e combinatia letala dupa care mor barbatii.

-      Cat conteaza atitudinea femeii atunci cand o intalnesti? In perioada de curtare? In relatie?

Foarte mult. Multe nu sunt ele in perioada de curtare, ci incearca sa se adapteze in functie de tip si de cat de mult si-l doresc. Dupa ce se  instaleaza obisnuinta si lasa garda jos incep sa se comporteze asa cum sunt in realitate si atunci multi masculi (alfa indeosebi ) fug tare, pentru ca-si dau seama cat au fost de pacaliti....

  De ex: am cunoscut o tipa frumusica, care-mi explica pompos ce tipa independenta este  ea,  ca nu vrea sa depinda de un barbat ...niciodata...ca pt ea pe primul loc e cariera (cam ce-si doresc sa auda barbatii), cand am hotarat ca e interesanta si ,,merita"  mi-a soptit cu juma de voce ca totusi, ea e o tipa fragila si speriata  de  cat de grea e viata! Auuuuu.....pai unde e felina? :)) ....,dupa momentul adevarului, am devenit buni prieteni si mi-a marturisit ca a gresit cand a incercat sa-mi vanda povestea cu independenta si taria ei din prima, poate daca era sincera  m-ar fi agatat !  Cine stie?

-      Cand incepe pentru un barbat cu adevarat relatia?( Stim, nu odata cu sexul)

Cand isi doreste femeia, cand sexul nu mai e de ajuns si vrea sa stea cu ea, s-o stranga-n brate, sa-i miroase pielea, parul...atunci incepe pt el relatia si vrea s-o vada tot mai des, o suna, o cauta, o controleaza, o......sufoca?


-      Barbatii sunt vizuali.  Care-s celelalte simturi ( olfactiv, tactil, auditiv) care conteaza in alegerea unei partenere?

Cred ca si mirosul conteaza foarte mult, iubita mea se da cu un parfum care ma innebuneste cand il simt pe pielea ei, in parul ei, nu i-as mai da drumul deloc.. 

-      Ce parere ai despre fetele care beau in club? Despre cele care fumeaza?

Nu  am o parere anume, te duci in club sa bei, sa te distrezi, poti sa si fumezi...mai nasol e daca eu nu fumez si-i miroase gura a tutun ....dar in rest e ok.

-      I se acorda sexului o importanta prea mare sau el conteaza cel mai mult intr-o relatie? Cat la suta conteaza? 

Conteaza foarte mult ! Nu stiu cat la suta, pt mine foarte mult, poate pt altii mai putin, dar eu cred ca o relatie chiar daca atinge pragul sufletului .....tot are nevoie de sex, astfel devin prieteni in dormitor si relatia curge de la sine, fiecare gandindu-se la alte nevoi, cam cum sunt toate cuplurile trecute de 40, cred...


-      Cum sa fie femeia in pat?

C***a, Libera, fara inhibitii...cu atitudine...ce bine am zis-o ! Domne, importanta e initiativa !

-      Cat de important e sexul oral?

Hmmmm..., sexul oral e o chestie speciala pentru un barbat, depinde cat, cum, cand mai ales, i-l faci ! 

-      Cum sa fie femeia in relatie? Docila? Razboinica? Detaliaza.

Independenta, atenta la dorintele partenerului, cu initiativa.  Cum adica razboinica? :)) Cine are nevoie de-o femeie razboinica?! Relatia trebuie sa fie ca  apa unui rau, azi curge lin, maine poate fi un pic involburata, dar nu furtuna :))).

-      Care-s calitatile unei sotii perfecte?

Nu exista sotii perfecte, majoritatea dupa ce se casatoresc devin masculi alfa. 

-      Exista barbati fideli? Fideli pe termen lung?

NU, nu exista barbati fideli...daca nu-i ajuta fizicul, insala cu gandul si tot insala. 

-      De ce insala barbatii? 

Eu cred ca e genetic.
  
-      Ce i-ar impiedica sa mai insele?

O barbie ca-n desene, superba, inteligenta, curva-n pat, chef in bucatarie, casnica in gospodarie, lady in societate, cameleon in infatisare, adica luna care vine sa arate altfel ca sa nu ma plictisesc! Am fost rau dar sunt pragmatic.... 


-      Daca tu ai inselat-o,  cum sa reactioneze ea?

Sa se faca ca nu a observat, vazut...


-      Daca ea te-a inselat, cum reactionezi tu? Relatia va continua?
 
Aaaaa, e nasol Domne. Adica cum sa ma insele !!! pe mine, fir-ar ar dracului de viata.... glumesc, nu stiu, prefer sa nu aflu...nu stiu si nici nu vreau sa aflu.  



-      Cand se casatoresc barbatii, de ce o fac?

Multi pentru ca le cer ele (s au cam saturat sa astepte sa se hotareasca ei ..). Intai incep cu apropouri: "ai vazut draga prietena mea a fost ceruta !!!" daca el se face ca nu pricepe, ea continua atacul: "si cealalta prietena a mea s-a maritat, eu nu, spuneam asa..". Trec cateva zile, apoi reincepe: "stii scumpi ( el se asteapta la ce urmeaza dar se face ca nu intelege !) cred ca ar trebuie sa solicit postul ala in Anglia..., sau trebuie sa ma mut inapoi la Timisoara...", adica chip de indian sa inteleaga ca EA, superba, va pleca ... daca el masculul alfa nu se aplica odata ( ca doar nici nu e asa de greu). Dar el se tine tare, chipul lui cu ochii mari din ce in ce mai mari nu intelege! Atunci i se da lovitura de gratie: de regula la un pahar de vin sau cand sunt transpirati si goi dupa o partida de sex ca-n filmele xxx: draga vreau sa fiu sotia ta !  Si s-a insurat !


-      In relatie sa fie dezvaluit totul sau sa fie pastrat misterul? 

Nu inteleg, cum adica sa fie dezvaluit totul?! Vezi cum sunteti! Mici inchizitoare ...auzi sa fie tot dezvaluit! 

De parca vom mai putea pastra vreun secret ! Voi in schimb, veti avea din ce in ce mai multe secrete...

-      Cum sa intretina femeia atmosfera relatiei?

Sa aiba atitudine, sa nu devina relatia monotona....

-      Au nevoie barbatii de imbratisari, incurajari, validari? Sau sunt duri si in esenta( nu doar la suprafata)?

Poti sa continui...sigur. Ca-s crescuti tot de femei, care i-au strans in brate, i-au incurajat, unii devin majori si tot mama le cumpara chilotii...   nuuu, nu de aia care se consuma, de la sex shop ;)  din cauza asta cand trebuie sa ia o decizie mai importanta o intreaba ...ghici pe cine ?!
 

-      Un barbat cu sotie poate avea sentimente pentru o amanta?

Cred ca poate avea sentimente si pentru mai multe amante .

Cand un barbat casatorit are o amanta, pentru amanta are mai multe sentimente de dragoste decat pentru sotie si se gandeste mult mai mult la amanta decat la sotie...

-      Exista o femeie de care iti amintesti mai mult decat de altele. Prin ce “te a marcat”?
Intotdeauna exista.  Prin felul ei de a fi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu