luni, 15 septembrie 2014

Schimbari si inceputuri





E luni. Dimineata. Privesc orasul prin ferestre mari. Cladiri inalte de sticla, blocuri cu acoperisuri vechi, case cenusii si impozante. O metropola, plina de sunete si povesti.


Melodia ascultata imi trezeste amintiri. Versurile, abia auzite, le stiu pe de rost. Le am fredonat de multe ori.

 "Oamenii se schimba", mi-a spus.

Il chestionam cu incapatanare:

  "De ce relatiile se sfarsesc?"

Riduri fine i se conturau in jurul ochilor frumosi in timp ce un zambet scurt i se ivea in coltul gurii. 
Ma fascineaza ochii lui. Exprima multe, ascund multe. El, un barbat complex, iar eu usor (i)matura.

Ma dezbracam cu gesturi lente si ma fixa cu privirea.

- Te imbraci clasic,  in culori prea inchise pentru varsta ta.

   "Black is such a happy color, darling".

Am gandit, dar n am raspuns. Hainele colorate nu ma reprezinta, si ori de cate ori imi colorez garderoba, tot la haine negre ma intorc.

-  Tu esti o persoana atat de linistita.

  "Sunt? "

Gandurile mi-au ramas neexprimate. Asa sunt perceputa acum. Persoane diferite, m ar descrie folosind cuvinte diferite. Antonime?

E dimineata unei zile de toamna si soarele inca straluceste cu aplomb.

 " Oamenii se schimba" imi spun acum.
"La fel si emotiile. Ce incantare si ce dezamagire!"

Imi termin cafeaua.
Deschid fereastra si las adierea sa imi mangaie parul. O noua zi, o noua saptamana si poate alte inceputuri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu