vineri, 5 septembrie 2014

La strada - Inghetata preferata






Am descoperit in urma cu ceva timp ( nu mult) o inghetata foarte gustoasa. Recunosc, am ales o pentru ambalaj. M au incantat cutiutele viu colorate si frigiderul roz cu buline albe :) M am decis greu asupre unei arome si am optat pentru inghetata- sorbet de coacaze. Aroma si  gustul intens m au incantat de a dreptul. Am gustat si inghetata cu menta si ciocolata La Strada care este la fel de yummy.

Mie cand imi place ceva, chiar imi place. Asa ca am cautat repejor brandul pe fb si internet ( sa devin fan in mod oficial) si am descoperit ca La strada- CONTEMPORARY GELATO e brand romanesc. Wow!
Un brand romanesc atat de chic si profesionist? Da!


Eu asociez inghetata La Strada cu tinutele stilate si colorate ale pasionatilor de moda. Mi se pare accesoriul perfect pe timpul verii: cute, delicios si racoros :)



Etalandu-mi pe deplin nationalismul, inscriu La Strada in top pe lista de Favorite. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu