joi, 18 septembrie 2014

Seductie, Iubiri, Relatii - Interviu cu o seducatoare



M-am intalnit astazi la o cafea cu o femeie complexa, frumoasa si desteapta.
A preferat sa isi pastreze anonimatul, asa ca am sa o numesc simplu K. 

Din vorba in vorba, in timp ce savuram un frappe cu multa frisca, i- am adresat o serie de intrebari indiscrete la care nu s-a sfiit sa imi raspunda cu o sinceritate debordanta.

Si a dat acceptul sa dezvalui aici ”interviul” nostru complex.


Daca vreti sa patrundeti in mintea unei femei moderne si sa ii descoperiti dorintele si secretele, va urez Spor la Citit! 



Povesti de iubire? Cred ca mai exista. Cu barbati saraci? Nu. Am o situatie materiala destul de buna si nu as putea fi cu cineva cu un statut mai jos decat al meu. Poate o sa fiu judecata, dar in viata nu te intretine iubirea.

 

Ai jucat rolul de amanta. Cum te ai simtit in acest rol? Te a deranjat vreo clipa?
Atat timp cat nu te implici emotional e totul e foarte ok. Dar daca ajungi sa simti ceva pentru barbatul respectiv mai bine renunti pentru ca tot tu vei avea foarte mult de suferit.



Prin ce atrage o femeie un barbat?
Pai prima data prin aspectul fizic, prin prestanta pe care femeia o are. Dupa ce barbatul ajunge sa cunoasca femeia o sa fie mult mai atras de un caracter frumos si de independenta ei. Poate o sa te suprinda, dar toti barbatii isi doresc sa aiba langa ei o femeie independenta si nu o intretinuta fara nici un plan in viata. . 



La ce metode apelezi tu pentru a atrage barbatul? 
Imi place sa cred ca tot timpul am atras un barbat prin naturalete. Nu sunt genul de femeie care sa se prefaca si nici nu mi pot controla fiecare miscare sau cuvant. Si ca sa nu uit, inca o data spun, felul in care arati e foarte important. Si aici nu vorbesc despre frumusete in special, ci despre prestanta ta ca si femeie, sa fii ingrijita tot timpul, frumos imbracata...

      


          Ai accepta o relatie cu un barbat care ti ar satisfice nevoile materiale si sufletesti, dar nu si pe cele trupesti ( lipsa orgasmelor, insatisfactie sexuala)?Ar fi o relatie pe termen lung? 
O perioada de timp cred ca as accepta, in speranta ca o sa se schimbe ceva :-)). Dar o relatie pe termen lung e imposibila pentru ca sexul e destul de important pentru mine.


     Aventurile de o noapte, le ai incercat? Le recomanzi? 
    Da, am avut si aventuri de o noapte, dar acum m-am mai maturizat si sincer nu le as mai avea. Si de recomandat, nu stiu ce sa zic, daca esti in vacanta cu prietenele tale si conjunctura e de asa natura pentru un one night stand...go for it!


Cum sa fie barbatul in pat? 
Pai el trebuie sa fie lider. Sa fie creativ, sa nu se gandeasca doar la placerea lui... 



Barbatul sa plateasca nota de la prima intalnire ( inclusiv la urmatoarele)?  Ce altceva trebuie sa mai plateasca barbatul ca femeia sa fie multumita)?
      Da, e un must sa plateasca la prima intalnire, si la fel, pe parcursul relatiei. Mi se pare normal ca barbatul sa ii plateasca iubitei lui vacanta atunci cand merg impreuna, in rest, sa ii faca cate un cadou din cand in cand.


Intre un barbat cu un caracter puternic dar gras si un barbat cu patratele pe abdomen, dar prostut ce ai alege?
Grea intrebare! Dar daca trebuie sa aleg, il aleg pe cel cu caracter puternic dar gras, pentru ca el poate slabi, iar cel prostut nu o sa se destepte vreodata.


Fa un clasament al " calitatilor" masculine: Intelect, Bani, Aspect fizic.


Cat de mult conteaza comunicarea in relatie? Cat trebuie spus si cat ascuns?
Comunicarea conteaza foarte mult. Dar nu trebuie spus niciodata totul pentru ca ce e prea mult strica.


I-ai vorbi de trecutul tau deschis ( de toate relatiile tale )?
Nu obisnuiesc si nici nu imi place sa vorbesc cu actualul despre fostii iubiti(..) Trecutul trebuie sa ramana in urma si sa ne bucuram de prezent si viitor.


Cat de mult conteaza siguranta de sine a femeii in relatiile cu barbatii?
      O femeie cu atitudine trebuie sa isi impuna punctul de vedere intotdeauna, dar sa o faca cu tact si stil.
    Unui barbat niciodata nu ii vor placea femeile care vor sa fie ele cocosi in casa. Trebuie sa fii intotdeauna sigura pe tine, dar sa ii dai si lui impresia ca are un rol in viata ta si ca are cu ce sa te sprijine.


     
     Cum pot fi barbatii pastrati?  
     Nu exista o regula cum sa pastrezi un barbat. Arata-i ca il apreciezi si ca e important pentru tine.


     Ce compromisuri trebuie sa faca o femeie intretinuta?
     Femeia, cand ajunge sa aiba statutul de intretinuta trebuie sa isi ia adio de la orice drept de replica pe care il avea, sa uite de libertatea ei personala si sa realizeze ce inseamna sa depinzi de cineva in totalitate.
      Nu o sa incurajez niciodata femeia intretinuta! 



De ce isi doresc femeile o casnicie?
Sincera sa fiu nici nu stiu ce raspuns sa iti dau. Poate pentru stabilitate, sa fie in randul lumii, unele isi doresc sa se marite numai pentru nunta in sine, iar altele pentru ca isi doresc un copil si nu e etic sa fii mama singura. Nici nu stiu ce sa zic. Eu am cunoscut femei care spuneau ca au casnicii perfecte dar barbatii le inselau la fiecare colt. Si sincer, decat sa am o casnicie asa, mai bine singura.



Ce inseamna o relatie frumoasa? Fa un clasament cu primele 4 lucruri importante pentru tine in relatie.
O relatie frumoasa inseamna respect, incredere si iubire reciproca, compatibilitate sexuala si stabilitate financiara.




Subiectul femei si relatii l-am discutat si aici.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu