miercuri, 20 august 2014

Doni Juanii contemporani



Ieri am iesit la o cafenea nu tocmai draguta ( dar de fite) cu o prietena draga, pe care nu o mai vazusem de ceva vreme. A fost plecata prin tarile calde si la intoarcere mi a adus in dar cadouri si suveniruri. A primi cadouri e unul dintre hobbyurile mele :). 

Am ras, am discutat, ne am facut planuri de viitor.. iar dintre subiectele abordate nu avea cum sa lipseasca si cel al relatiilor. Si mi zicea cum, de prin excursiile ei, a cumparat un suvenir pentru un baiat cu care vorbea. Dar, suvenirul a ramas in posesia sa, fiindca la intoarcere, masculul s a dovedit a fi... cuplat. 

Acum, cand scriu, imi vine sa zambesc pentru ca imi dau seama ca noi fetele, atunci cand suntem atrase de un baiat, devenim instantaneu generoase. Simtim dintr-o data nevoia de a (ii) darui: o bratara, un breloc, o parte din noi sau pe noi in totalitate.. Ne uitam la el acasa oglinda sau ii cadorisim sosete albe cu marginea roz cand vine el in vizita. Replica candva un "colectionar de suveniruri" ca se saturase de toate miniaturile Turnului Eiffel pe care le are acasa ( asta ca sa vedeti cat de raspandit e sindromul daruririi).

Acesti " colectionari " se dovedesc a fi de cele mai multe ori colectionari nu de suveniruri, ci de domnite. Te seduc, te inscriu pe lista si te  parasesc, sau , daca le ai atras interesul, te ma  frecventeaza din cand  in cand. Asa cum explica un cunoscut motociclist: daca te cauta cu pauze, fii sigura ca in pauze se duce la altele care si ele la randul lor se considera titulare de relatie si viitoare miresici....

In timp ce tu te entuziasmezi si crezi in vorbele si promisunile lui dulci, cumparand suveniruri cu gandul la el, s ar putea ca bombonelul sa primeasca in dar brelocul, de la o alta turista, abia intoarsa din sejur.

Doni Juanii inunda astazi strazile, cluburile si cafenelele. Noi am plecat de la terasa fara sa achitam nota, domnii generosi de alaturi s au oferit sa treaca consumatia in contul lor. Sa fi fost noi atat de speciale? Poate prietena mea, eu stateam cu spatele. Sau sa fi fost aceasta o  practica obisnuita a lor? Nu asa ne cuceresc? Mai intai un gest placut, apoi flori, complimente si promisiuni. Si iata, povestea cu printese se adevereste.. Doar pana in punctul in care printesa e inlocuita cu alta. 

A cui e vina ca tu te entuziasmezi asa de rapid? Ca iti pui toate sperantele in el si il bagi la tine-n suflet si in pat din prima saptamana? Daca nevoile fiziologice ti-o cer apeleaza la a doua varianta, dar fa o delimitare. Nu te comporta ca si cum ar fi "the one", iar tu ai avea inelul pe deget, in conditiile in care el este adeptul unei relatii fara complicatii..

Urmand sfatul primit acum ceva timp " scrie despre tine", voi mentiona ca eu am intrat in relatie fara planuri de viitor. A trecut ceva timp de atunci si lucrurile au venit pe parcurs. Nu am trecut " in a relationship" pe facebook, nu am poze cu el la profil si nu i am daruit cadouri, doar timp si momente.

Barbatii sunt educati sa fie duri si sa se mandreasca cu un palmares generos de cuceriri. Ca sa i castigi increderea e nevoie de timp, sa te descopere, sa te cunoasca. Ce asigurari are el in prima luna ca tu chiar esti un inger si nu o zgripturoaica deghizata? Sau cum se intreaba unii despre fetele care ii insotesc acasa din prima seara: "S-a indragostit pe loc de mine si a acceptat sau ea pleaca acasa cu toti?!"




Barbatul iti transmite semnale, daca vrea aventura sau relatie, si cand deschizi larg ochii poti sa le interpretezi. Asa stii unde te situezi si daca viziunile voastre despre relatie nu corespund poti sa pleci mai departe. Eu zic ca  putina rezervare ( mai ales la inceput) nu strica. Desigur, sunt si povesti care ma contrazic, o alta prietena s a mutat cu iubitul dupa o saptamana si traiesc fericiti....





2 comentarii:

  1. Cu cat ii arati unui barbat ca iti pasa de el, cu atat va profita mai mult.Lucrurile vin de la sine intr-o relatie. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact, lucrurile vin de la sine nu trebuie sa le precipitam! Pupici si pentru tine!

    RăspundețiȘtergere