miercuri, 9 iulie 2014

Ochelari cu lentile polarizate! Multumesc OPTIBLU!!!




Unul dintre avantajele meseriei de Pr este acela de a primi CADOUURI!! Si cadourile ne fac viata mai frumoasa, nu-i asa?

In urma unui grozav proiect care a presupus muzica buna, vedete, premii si o atmosfera incantatoare, am primit in dar o super pereche de ochelari Polaroid de la OPTIblu!

Am avut libertatea de a-mi alege perechea si am OPTat pentru cea din poza. 
La drept vorbind decizia a fost dificila, timpul petrecut in magazin ( proband, cerand informatii, si iar proband) a depasit  o ora...

De ce Poloraid?

In primul rand pentru ca ochelarii au lentile polarizate, ceea ce inseamna protectie ( am mentionat deja ca am cerut informatii si acum le impartasesc cu voi)!

Lentilele polarizate reduc stralucirea soarelui cu o eficienta muult mai mare decat cea a ochelarilor de soare normali. Astfel de lentile au aplicat un strat special care ajuta vederea, oferind obiectelor o culoare si o forma mai clare. 

Dar avantajul cel mai mare al acestor lentile e acela ca  reduc "efectul de orbire", problema pe care o intampinam atunci cand suprafetele sunt acoperite cu zapada, sau atunci cand in jur e o suprafata mare de apa.
Mai sunt multe alte situatii, soferii care conduc pe o sosea umeda, spre exemplu, pot fi orbiti de radiatia luminoasa reflectata de apa pe sosea, de aceea acest tip de lentile este recomandat celor care pescuiesc, sofeaza, biciclistilor, alergatorilor, etc.

Ziceam ca am facut alegerea, in primul rand pentru lentilele polarizate, iar in al II-lea rand pentru ca Polaroid e un brand arhicunoscut ( exista termenul?! ) cu o istorie de zeci de ani in spate, iar aceasta istorie inseamna traditie, calitate si profesionalism.

Si ca o incheiere, o chestie care m-a atras foarte mult la acesti ochelari este ca imi permit sa fac testul de polarizare. Ca intr-un numar de magie, atunci cand am ochelarii la ochi pot vedea acele detalii care cu ochiul liber nu se pot observa! Geniiial!!


Un mod OPTIm de a-ti proteja ochii este purtand ochelari de la OPTIblu! Descopera pe http://www.optiblu.ro modele incredibile la preturi incredibile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu