marți, 1 iulie 2014

Barbatul in relatie


Citeam candva un paragraf in care Brad Pitt afirma ca femeia e reflectarea barbatului de langa ea. Nu vreau acum sa pun totul pe seama barbatului, dar propria experienta imi confirma cele scrise mai sus.

Daca femeia se asaza langa un barbat puternic, va deveni puternica, iar daca el e lipsit de incredere, gelos, posesiv, femeia va regresa.

De aceea, e bine sa fim atente ce partener ne alegem.

Eu pot afirma ca sunt intr-o relatie care m a schimbat in bine, si asta fiindca am primit sfaturi si am auzit complimente care m au facut sa mi dezvolt incredere in mine si in capacitatile mele. E lucru mare sa simti ca insemni ceva pentru cineva. Si sa ti demonstreze astea prin vorbe, gesturi, fapte. Am deschis usa unei camere si am gasit-o plina de flori. Cata incantare!! Am iesit la o terasa si ne am comportat ca si cum eram numai noi doi. Am plecat printre ultimii fara sa realizam cand oamenii cei multi din jur, s-au retras.
E minunat sa traiesti clipe frumoase alaturi de cineva, pe care sa le transformi apoi, in amintiri frumoase. Pana la urma experientele sunt cele mai importante in viata. Ce traim si alaturi de cine le traim.

Stii deja ca trecutul deseori, isi pune amprenta asupra experientelor viitoare, si e mai bine sa previi decat sa tratezi.
Nu intra in relatie cu oricine.  Un tip care atunci cand trece pe langa voi una cu fund bombat, se uita lung dupa ea nu ti testeaza reactia, ci te trateaza cu o lipsa acuta de respect.
Daca  nu te face sa te simti bine, confortabil, importanta in prezenta lui, NU STA! Nu incerca sa l schimbi, modelezi, sa i dai forma ta fiindca crezi tu ca in spatele unor comportamente misogine mai exista ceva.. O sa ti risipeasca orice farama de incredere si o sa te consideri buna de nimic dupa o astfel de relatie.


Fiecare persoana are propriile valori  si principii. Pastreaza ti le pe ale tale si in relatia de cuplu.

Daca vrei libertate, cauta un partener care sa ti ofere spatiu nu unul care sa te bombardeze cu mesaje siropoase din sferturi in sferturi de ora. Daca vrei sa auzi complimente, nu sta cu cineva care te jigneste. 
De ce sa ramai intr-o relatie care nu te satisface? N ai niciun motiv.

Alegand sa ramai acolo unde simti ca nu-ti e locul, risti sa ratezi sanse la relatii implinitoare si fericite!!

Eu pot sa multumesc cuiva pentru multe lucruri pe care mi le voi aminti peste mult timp cu drag. Chiar inspirata de el scriu aceste randuri. Pentru ca mi se confirma acum cat de importante sunt sustinerea, jocul, surprizele, buna-dispozitie, armonia. Eu n am auzit la timp ceea ce mi ar fi placut sa aud, mai degraba am fost criticata decat incurajata si asta nu prea m a ajutat.
Fiindca dincolo de lucrurile materiale, de diplome, pozitii sociale, succese, se afla nevoia noastra de afectiune, recunoastere, comunicare, relationare.



Ceilalti te pot ridica sau te pot trage in jos si e important ca mediul in care traiesti sa te sustina si sa te sprijine, indiferent ca e vorba de familie, prieteni, iubiti, si poate, cel mai important, atunci cand devenim adulte, e partenerul de langa noi. Iar un bun partener e cel care ti permite sa zbori, nu cel care iti taie aripile si te inchide intr-o colivie de aur.

Nu ti rata tineretea in relatii nepotrivite cu oameni nepotriviti. Viata nu i asa de lunga si e pacat sa nu experimentam o gama laaarga de trairi si emotii. Fluturi in stomac, atractie inexplicabila, stangacii, dor, dorinte, extaz, placeri, rasete, iar pe la 50 de ani.. amintiri. Si cu cat sacul de amintiri va fi mai mare, cu atat vom fi mai bogati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu